Το κεφάλαιο αυτό μας πήρε πολλές μέρες επειδή ήταν σημαντικό και έπρεπε να το κατανοήσουμε καλά.
Ας θυμηθούμε λοιπόν όσα μάθαμε :
α)Για την κάθετη πρόσθεση
Κι ας εξασκηθούμε σε αυτή με τα παρακάτω παιχνίδια:
πηγή: mathworksheets4kids.com |
πηγή: jele.gr |
β) Για την οριζόντια πρόσθεση
- (στρογγυλών δεκάδων π.χ. 40+20 )
Είπαμε 2 τρόπους και ο καθένας ας διαλέξει όποιον ξέρει καλύτερα:
Α)Κρύβω τα μηδενικά και λέω: 4+2=6 .Δεν ξεχνώ μετά το μηδέν άρα 40+20=60
Β) Βάζω το 40 στο κεφαλάκι και το 20 στο χεράκι . Κι επειδή δεν έχω 20 δαχτυλάκια βάζω 2 (αλλά το κάθε δαχτυλάκι κρύβει μέσα του 10(τα 2 είναι οι δεκάδες του 20) και προχωρώ μπροστά όπως φαίνεται στην εικόνα .
Εξάσκηση:
Εξάσκηση:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου