Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2020

ΕΝΟΤΗΤΑ 1 ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΔΙΨΗΦΙΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ (ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ )

 Το κεφάλαιο αυτό μας πήρε πολλές μέρες επειδή ήταν σημαντικό και έπρεπε να το κατανοήσουμε καλά.

Ας θυμηθούμε λοιπόν όσα μάθαμε :

α)Για την κάθετη πρόσθεση


 

Κι ας εξασκηθούμε σε αυτή με τα παρακάτω παιχνίδια:

πηγή: mathworksheets4kids.com
πηγή: jele.gr

 
β) Για την οριζόντια πρόσθεση  
  • (στρογγυλών δεκάδων π.χ. 40+20 )
Είπαμε 2 τρόπους και ο καθένας ας διαλέξει όποιον ξέρει καλύτερα:
  
Α)Κρύβω τα μηδενικά και λέω: 4+2=6 .Δεν ξεχνώ μετά το μηδέν άρα 40+20=60
  
 
Β) Βάζω το 40 στο  κεφαλάκι και το 20 στο χεράκι . Κι επειδή δεν έχω 20 δαχτυλάκια βάζω 2 (αλλά το κάθε δαχτυλάκι κρύβει μέσα του 10(τα 2 είναι οι δεκάδες του 20) και προχωρώ μπροστά όπως φαίνεται στην εικόνα .

 



Εξάσκηση:
 Πηγή : wordwall.net



  • Ενός διψήφιου και στρογγυλοποιημένων δεκάδων
(π.χ.43+20)
Εδώ είπαμε και πάλι τον ίδιο τρόπο με πριν:

 

            Εξάσκηση (πηγή:wordwall.net)    
   




        

 
                                                                                      

 



Δεν υπάρχουν σχόλια: