Τελικά το σκυλάκι
μπήκε στην αίθουσα με τον Άρη και τη Μαρίνα και όλοι το καλοδέχτηκαν.
Ακόμα και ο δάσκαλος το είδε σαν καινούριο μαθητή. Τα παιδιά, μάλιστα,
ανέλαβαν να του βρούνε και όνομα.
Αφού διαβάσαμε το
κείμενο, ξεχωρίσαμε τις λέξεις με το καινούριο ζευγαράκι και
αναρωτηθήκαμε πού είναι το "ε" που ακούγεται και δεν το βλέπουμε.
Και τότε θυμηθήκαμε και πάλι τη λέξη "είναι" και το "αι" στο τέλος της.
Κι άλλα γραμματάκια λοιπόν που κάνουν παρέα και φωνάζουν με μια φωνούλα!!!
Το α και το ι
Κάναμε και τις συλλαβές του και τις διαβάσαμε πολλές φορές!
Διαβάσαμε και λέξεις με το αι:
Και τώρα λίγη περισσότερη εξάσκηση στην ανάγνωση που είναι τόσο σημαντική...
Ύστερα μιλήσαμε λίγο για το "γ" που ακούγεται αλλά δε γράφεται στις συλλαβές -ρια, -ριο, -ριες κλπ.
Και λίγη εξάσκηση....
2η ημέρα
Κάναμε ασκήσεις διάκρισης του αι από το -ια.
Πρέπει να είμαστε πολύ προσεχτικοί να μην τα μπερδέψουμε με το
Θυμόμαστε κι αυτές τις συλλαβούλες:
Γράψαμε στο τετράδιο Γραπτού λόγου προτάσεις προσπαθώντας να περιγράψουμε τις εικόνες του Βιβλίου.
3η ημέρα
Χωρίς να αναφερθούμε σε γραμματικούς όρους ασχοληθήκαμε με ρήματα Παθητικής φωνής (μόνο στον Ενικό Αριθμό) .
Είπαμε λοιπόν πολύ απλά ότι
το αι το βάζουμε στο τέλος των λέξεων που μας δείχνουν ότι κάτι παθαίνουμε ή νιώθουμε.
Παίξαμε ένα είδος παντομίμας όπου έπρεπε να μαντέψουμε τι παθαίνει κάποιος και να το γράψουμε.
Θυμόμαστε!!!
Θυμόμαστε!!!
Άλφα γιώτα είναι ε
και μου λέει τι αισθάνομαι.
χαίρομαι
κοιμάμαι
ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ
ΠΑΖΛ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ