Ακολουθήσαμε τη συνηθισμένη πορεία διδ/λίας.
Εντοπίσαμε το νέο δίψηφο και το χρωματίσαμε....Είπαμε και το δικό του όνομα!
Εντοπίσαμε το νέο δίψηφο και το χρωματίσαμε....Είπαμε και το δικό του όνομα!
Διηγηθήκαμε και το δικό του παραμύθι....(με αναφορά στον τόνο)....
Διαβάσαμε τις συλλαβές του....
Αν θες να τις ακούσεις και να τις διαβάσεις ξανά πάτα στο οι
....είπαμε λέξεις με "οι" και τις διαβάσαμε:
Εδώ μπορείς να διαβάσεις και άλλες λέξεις με οι
Διαβάσαμε και προτασούλες για να κάνουμε εξάσκηση στην ανάγνωσή μας!
Διαβάσαμε τέλος το κείμενο του βιβλίου για να επαληθευτούν ή να διαψευστούν οι υποθέσεις μας .Και λίγη παραπάνω εξάσκηση...
2η ημέρα
Επισημάναμε 3 λέξεις με τις οποίες μπορούμε να κάνουμε ερωτήσεις και είπαμε πως δε θα τους βάζουμε τόνο, γιατί έχουν μόνο μια φωνούλα- παλαμάκι.
3η ημέρα
Σειρά έχει η κυρία Γραμματικούλα. Σήμερα θα μας μάθει το κολπάκι για το πότε βάζουμε στο τέλος μιας λέξης το "οι".
Όταν είναι πολλά...
Στα πολλά πράγματα
τα πολλά γράμματα.
Όταν είναι πολλά
βάζω όμικρον γιώτα
στο τέλος μα και μπροστά!
οι βάτραχοι
οι πίθηκοι
οι λύκοι
οι ποντικοί
Γράψαμε στο τετράδιο Γραμματικής λέξεις κι εκφράσεις στον Ενικό και Πληθυντικό(χωρίς να αναφέρουμε τους όρους-αν και άκουσαν για τον Πληθυντικό στο τραγούδι της Κυρίας Σιντορέ)
Ας παίξουμε τώρα με τα ι που έχουμε μάθει...
4η μέρα -ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
Σήμερα κάνουμε επανάληψη σε όλα τα κολπάκια που μας έχει μάθει η Γραμματικούλα για να γράφουμε σωστά τις λέξεις..
Θυμόμαστε!
Για να δούμε και τα τρίδυμα αδελφάκια που πρέπει να θυμόμαστε πολύ καλά!
και τις λέξεις:
που δε θέλουν τόνο.....Κάνουμε εξάσκηση σε όλα αυτά τα κολπάκια παίζοντας τα παρακάτω παιχνίδια:
5η μέρα -Δίψηφα φωνήεντα
Μερικές φορές δύο φωνήεντα κάνουν παρεούλα μαζί και τα φωνάζουμε με μια φωνούλα! Αυτά τα λέμε δίψηφα φωνήεντα.
Αυτά είναι:
Πάμε τώρα να παίξουμε με τα δίψηφα φωνήεντα!