Αφού παρατηρήσαμε καλά την εικόνα κάναμε υποθέσεις για το καπέλο που περπατάει...
Μετά διαβάσαμε το κείμενο για να δούμε τι έγινε τελικά.
Αλλά πριν
ξεκινήσουμε την ανάγνωση, τα παιδιά παρατήρησαν ότι δεν υπήρχαν πια οι
μικρές εικόνες με τα πρόσωπα δίπλα στο κείμενο, αλλά τα ονόματά τους.
Ικανοποιήθηκαν πολύ όταν τους είπα πως τώρα πια έχουν μεγαλώσει και
ξέρουν όλα τα γράμματα της αλφαβήτας, επομένως μπορούν να διαβάζουν όλα
τα ονόματα και δεν χρειάζονται πια τις εικόνες για να καταλαβαίνουν
ποιος μιλάει.
Ξεχωρίσαμε τις λέξεις που περιείχαν το καινούριο ζευγαράκι και μιλήσαμε γι' αυτό.
Είπαμε και το παραμυθάκι του.
Έτσι συμφωνήσαμε πως κι εμείς από δω και πέρα αυτά τα δυο γράμματα,
όταν τα βλέπουμε δίπλα δίπλα, θα τα φωνάζουμε με τη τη φωνούλα "ι".
Δεν πρέπει λοιπόν να ξεχνάμε ότι...
Θυμηθήκαμε τη συμφωνία που είχαν κάνει το ο με το υ στο δίψηφο ου κι είπαμε ότι και σ' αυτό το ζευγαράκι ο τόνος θα μπαίνει στο ι .
Το συνδυάσαμε μετά με όλα τα σύμφωνα.Τις διαβάσαμε ....
Η ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
- Όταν κάποιος κάνει κάτι.
Το μάθαμε και με τραγουδάκι(τελικά ό,τι μάθουμε με τραγουδάκι πολύ μας αρέσει και δεν το ξεχνάμε με τίποτα!!!) .
"Κάνεις κάτι εσύ,
κάνει κάτι αυτός,
ει να βάλεις
μην είσαι ξεχασιάρης!!!!"
(Πηγή: Η Κυρία Σιντορέ και η ορθογραφία)
(Πηγή:Πρώτη και καλύτεροι)
Το ακούσαμε και στο βίντεο, γιατί μας αρέσει να μαθαίνουμε τα κολπάκια της Κυρίας Γραμματικούλας τραγουδιστά...
ΠΟΤΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΟ ΕΙ:ΜΑΘΕ ΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ
2. Όταν περνάς μια πόρτα , βάλε έψιλον γιώτα
Τέλος θυμηθήκαμε πότε χρησιμοποιούμε το ι, η, ει .....
πηγή: Πρώτη και καλύτεροι
.....και κάναμε εξάσκηση στο τετράδιο Γραμματικής , ενώ γράψαμε και για πρώτη φορά στο τετράδιο Γραπτού λόγου.